סטודנטים ממהמכללה למינהל יצרו קמפיינים עבור חברת Wix.com

תלמידים עם שיק גדול

סטודנטים מביה"ס לתקשורת של המסלול האקדמי המכללה למינהל  השתתפו בסדנא במסגרתה הגישו רעיונות לקמפיינים עבור חברת Wix.com   מלגות בסך 15 אלף שקלים הוענקו לזוכים על ידי החברה

המסלול האקדמי המכללה למינהל בשיתוף  חברת Wix, המציעה פלטפורמה לפיתוח נוכחות אינטרנטית מקצועית, קיימו השבוע 'האקתון פרסום', מרתון של שני מפגשים במסגרתו התבקשו 25 סטודנטים, מבית הספר לתקשורת של המסלול האקדמי המכללה למינהל להגיש רעיונות עבור קמפיינים לחברת.Wix.  

במסגרת ההאקתון, אותגרו 6 קבוצות סטודנטים להמציא רעיונות קריאטיביים לקמפיינים תוך ליווי אקדמי צמוד של מרצי בית הספר לתקשורת של המכללה למינהל ומנטורים ממחלקת השיווק של Wix. במסגרת פיתוח הרעיונות נדרשו הסטודנטים לתת מענה לערכים המובילים של Wix.

התחרות הסתיימה באירוע גמר חגיגי, בו הציגו הסטודנטים לנבחרת השיפוט מחברת Wix את הקו האסטרטגי והקריאטיבי שנבנו במהלך ההאקתון.  למקום הראשון הגיעו הסטודנטים ליאור טואיל, יהל יעקב, דניאל מטרסו,ברק הלימי, אסף פיש שזכו יחד במלגת לימודים בסך 10,000 ₪ מתנת Wix. הקבוצה הזוכה הציעה רעיון לקמפיין שכלל קונספט טרנדי המערב את קהל הגולשים העוקבים ברשתות החברתיות של Wix. למקום השני הגיעה קבוצה שכללה את גל גרא, רועי נסים, אליעד כהן, ליאור גופשטיין אשר זכתה יחד במלגה בסך 5,000 ₪ לכל הקבוצה. 

נועה שבתאי ויצר, דוברת המסלול האקדמי המכללה למינהל

14 ביוני 2015