קמפיין נגד אלימות עלה השבוע לאוויר

קמפיין נגד אלימות עלה השבוע לאוויר
 

ידי תושבי העיר הם הכוכבים של הקמפיין * הגולשים בפייסבוק העירוני התבקשו לכתוב סלוגן נגד אלימות על היד ולשלוח את התמונה * 15 הסלוגנים הנבחרים עלו על מודעות פרסום במוניות שירות בעיר

 תושבי העיר מתגייסים למאבק באלימות. השבוע עלה לאוויר קמפיין נגד אלימות מילולית ופיזית שמקדמות עיריית ראשון לציון ותוכנית עיר ללא אלימות של המשרד לביטחון פנים. לפני כחודש התבקשו תושבי העיר להציע סלוגנים נגד אלימות, לכתוב אותם על כף היד, לצלם ולהעלות בדף הפייסבוק העירוני. יותר מ-60 לוגואים נשלחו עם שלל לוגואים ומסרים.

צוות מצומצם, בראשות מנהלת תכנית עיר ללא אלימות בעיר, ליאת עברי יעקובוב, בחר 15 סלוגנים הנבחרים ואלו הודבקו על מוניות שירות הנוסעות ברחבי העיר. הפעילות זכתה גם לתמיכה של חברת מוניות הברון בעיר, שראתה בכך תרומה לקהילה, ותרמה לקמפיין שטח פרסום על גבי 30 מוניות ספיישל שיצטרפו למוניות השירות.

ראש העירייה, דב צור, אמר: "יש לנו אחריות למה שקורה אצלנו היום, עלינו לדאוג לפניה של החברה בעתיד. החשיבות בקמפיין הנוכחי הוא המסר שמגיע מהתושבים שמוקיעים אלימות על כל סוגיה".

ליאת עברי יעקובוב אומרת כי כבר עתה הפעילות השיגה את מטרותיה "פעם אחת עוררנו חשיבה בנושא אלימות ופעם שנייה רתמנו את תושבי העיר לנקיטת עמדה אקטיבית נגד אלימות, כזו שמושכת גם את המשפחה והחברים שרואים את הסלוגנים של המכרים שלהם על גבי המוניות בעיר. זו פעילות שמעוררת עניין ושיח רחב ולמעשה משיגה את המטרה שלנו. שמחנו גם לראות שהפעילות שילבה קשת רחבה של גילאים ואזורים שונים בעיר".

נציין כי זו לא פעם ראשונה שעיריית ראשון לציון מגייסת ומשתפת את תושביה לפעילות קהילתית, בעבר הצטלמו תושבי העיר לקמפיין התנדבות, צעירים ובני נוער הצטלמו עם מדי כיבוי אש, מד"א, משמר אזרחי ועוד. בקמפיין אחר התבקשו תושבים לשלוח תמונות של ילדיהם שיופיעו בפרסומים עירוניים. תושבי העיר מתבקשים גם להציע מעת לעת שמות לשכונות ומרכזים קהילתיים.

 

צילום: עיריית ראשון לציון

 יניב אוחנה, סגן דוברת עיריית ראשון לציון

 

16 בפברואר 2015