מהפיכת השירות לתושב

דב צור במרכז השירות
תפקיד חדש בעיריית ראשון לציון לשיפור איכות השירות לתושב

במסגרת מדיניות ראש העירייה לשפר את הנגישות והיעילות בשירות לתושב מונתה מיכל סייפר ישראלי לתפקיד מנהלת איכות השירות העירוני

"אנו מייחסים חשיבות רבה לשיפור איכות השירות במטרה למצב את עירנו בקדמת הערים בארץ בתחום זה" אמר מנכ"ל העירייה, פרנקו גונן, עם מינויה של מיכל סייפר ישראלי לתפקיד מנהלת איכות השירות העירוני. תפקיד חדש שמטרתו לשפר ולייעל את עבודת העירייה בנגישות ובשירות לתושב, וזו במסגרת מדיניות ראש העירייה, דב צור, להקדיש את שנת 2015 לנושא השירות בעירייה. "עיריית ראשון לציון היא גוף המעניק שירות 24 שעות ביממה, 365 ימים בשנה. מרבית העיסוק של העירייה הוא מתן שירות במידה כזו או אחרת" מסביר צור "אנחנו מעניקים שירות טוב יותר או פחות בתחומים שונים. המטרה שלנו היא להעניק שירות מצוין בכל התחומים. אנו עושים זאת באמצעות הקמת אגף שכל תכליתו היא בניית סטנדרטים למתן שירות מצוין בכל התחומים ויישומם בכל אגפי העירייה. אנו שואפים שכבר בסוף השנה הזו, יחושו תושבי העיר שיפור משמעותי בחוויית השירות בעירייה".

סייפר ישראלי (42) היא בעלת תואר ראשון במדעי המדינה ומזרחנות מהאוניברסיטה העברית ותואר שני במדיניות ציבורית מאוניברסיטת תל אביב. כמו כן היא מוסמכת בהנחיית קבוצות וליווי אירגוני ובעלת ניסיון של למעלה מ- 15 שנה בניהול השירות בסקטור הפרטי. בתפקידה האחרון שימשה כשותפה בצוות הקמת חטיבת המים בחברת אלקטרה מוצרי צריכה.

יש לציין כי מהלך זה נעשה במקביל לשורת תוכניות ומהלכים שמקדמת העירייה בשיפור השירות לתושב, כמו הרחבת השקיפות העירונית כמו צילום וידיאו במעגל סגור של ישיבות המועצה, מערכת ניהול חדשה במוקד העירוני המשפרת את יכולת המעקב, הבקרה והשליטה ובכך תאפשר יעילות וצמצום זמני הטיפול בפניות, שדרוג קבלת הקהל בבניין העירייה במסגרתו הוספו חמש עמדות שירות, שתי קופות תשלום ועמדת מודיעין. כמו כן הותקנו מסכי טלוויזיה, הוצבו ספות המתנה, כורסאות וכסאות. עמדות מחשוב חדשות שודרגו ולמעשה כל המתחם עבר שיפוץ ושדרוג מקיף. פתיחת מרכז חדש לשירות התושב במערב העיר הפתוח גם בימי שישי, שדרוג אתרי האינטרנט של העירייה והחברות העירוניות ונגישותן לכלל האוכלוסייה ועוד.

 צילום: עידן גרוס

 יניב אוחנה, סגן דוברת עיריית ראשון לציון

16 באפריל 2015