מהפכת השירות בעיריית ראשון לציון

תמונת מסך של השירות
עכשיו אפשר לצפות גם בדו"חות הפיקוח המערכת הממוחשבת של החברה לביטחון וסדר ציבורי ממשיכה להשתדרג ומציעה אפשרויות נוספות שחוסכות מהתושב להגיע פיזית למשרדי החברה * בנוסף- הוטמע שירות ה-CALLBACK שבמסגרתו נציג השירות חוזר אליכם

 אחרי שהחברה לביטחון השיקה את האפשרות לתושבי העיר לצפות בדו"חות החנייה ובכך חסכה זמן יקר וטרחה, הוטמעה השבוע האפשרות גם בכל הקשור לדו"חות איכות הסביבה ואיכות החיים וכן כל העבירות על חוקי העזר העירוניים. פרטי הדו"ח והתמונות עולים לאתר העירוני של החברה לביטחון. התושב יכול להיכנס לאתר, להקליד מספר תעודת זהות ומספר הדו"ח, לצפות בפרטים ובתמונות, לשלם או להגיש ערעור. כמו כן הוא יכול לעקוב אחר המשך הטיפול בדו"ח במידה וקיים. זהו צעד נוסף שמקדם אגף הכנסות וגביה בחברה לביטחון. אפשרויות אלו מצטרפות למערכת טפסים אינטרנטית לשימוש התושב בכל שעה ובכל מקום. יש לציין כי ניתן לערער פעם אחת על כל דו"ח. המערכת החדשה משולבת באתר האינטרנט של החברה ומאפשרת בנוסף לקבל מידע מפורט לגבי כל אחד מאגפי החברה, להוריד טפסים, להזמין תווי חנייה, להסדיר תשלומים ועוד.

מערכת נוספת שהוטמעה במוקד השירות בחברה לבטחון היא שירות ה-CALLBACK המאפשר לתושב להשאיר את פרטיו ונציג ישוב אליו. מדי חודש מתקבלות במוקד למעלה מ-5000 שיחות טלפון. זמן ההמתנה הממוצע עומד על כחצי דקה בלבד. אולם במקרים חריגים בהם יש עומס על המוקד וזמן ההמתנה עולה על שלוש דקות, ניתנת לתושב אפשרות להשאיר פרטי התקשרות ונציג ישוב אליו באותו היום.

מחזיק תיק החברה לבטחון וסגן ראש העירייה, רז קינסטליך, מסביר כי אלו צעדים נוספים במטרה להנגיש ולהקל את שירותי החברה לתושבי העיר "אנו מבינים שהזמן של התושבים יקר ומבקשים להקל עליו בכל דרך ולחסוך את זמן ההמתנה וכמובן את ההגעה הפיזית למשרדי החברה". מנכ"ל החברה לבטחון, מוטי נחמני, הוסיף כי זהו צעד נוסף בשקיפות מול התושב "כל הפרטים מוצגים לפני התושב, בזמן ובמקום הנוח לו. אני מאמין שהאפשרויות הטכנולוגיות החדשות שהטמענו ישפרו את איכות וייעול השירות".

בצילום : מסך צפייה בדו"ח

 יניבאוחנה, סגן דוברת עיריית ראשון לציון

 

9 בפברואר 2015