מינהל הכספים וההנדסה החלו להפעיל מוקדים טלפונים

מינהל הכספים וההנדסה החלו להפעיל מוקדים טלפונים
  בעירייה מאמינים שהדבר יסייע בהפחתת העומסים במשרדי העירייה, קיצור התורים ושיפור השירות לתושב

"זה כן לטלפון". בדיוק כמו הסיסמא של בזק, גם עיריית ראשון לציון החליטה להנגיש את מרבית השירותים שאותה מעניקה לתושבי העיר באמצעות הטלפון.

מהשבוע, לא צריך עוד להגיע לבניין העירייה כדי להסדיר חוב ארנונה, לברר תשלום חשבון המים, או לבדוק מה מצב התוכניות במינהל ההנדסה וכיצד מתקדמת אישור תוכנית תמ"א 38 לבניין המשותף.

מעתה, בעזרת חיוג בטלפון, אפשר לפתור את הכל, ובעירייה מאמינים שהדבר יסייע בהפחתת העומסים במשרדי העירייה, קיצור התורים ושיפור השירות לתושב.

במסגרת התוכנית שמקדם ראש העירייה, דב צור, לייעל את השירות לתושב, החליטו בשני מינהלים מרכזיים בעיריית ראשון לציון- מינהל ההנדסה ומינהל הכספים, להקים מוקד טלפוני שייתן שירות לתושב מהבוקר ועד לשעות הערב.

במוקד הטלפוני של מינהל הכספים ניתן לקבל מידע לגבי הנחות, חובות, הוראות קבע, טאבו, החלפת דיירים משלמים, נכסים ריקים או בשיפוץ, אכיפה ושעות קבלה. כמו כן ניתן לבצע תשלום עבור ארנונה, חינוך ושילוט ולקבל טפסים, שוברים וקבלות. שעות הפעילות של מוקד הבירורים והתשלומים הוא בימים א'-ה' בין השעות 08:30 ועד 22:30 בערב, בימי ו' ובערבי חג בין השעות 08:30 ועד 13:00. מספר הטלפון של המוקד הוא 03-9487500.

גם מינהל ההנדסה הצטרף לשירות והחל להפעיל מוקד טלפוני מאויש בכל ימות השבוע המאפשר לכל תושב או בעל מקצוע להתקשר ולקבל מענה ותשובה בכל נושא וסוגיה התחום התכנון, הבנייה, רישוי, נגישות והיטל ההשבחה. מרכז מידע טלפוני הנדסי זמין בטלפון 073-2544860. המוקד פעיל בימים א' עד ה' בין השעות 08:00 עד 21:00 ובימי ו' ובערבי חג בין השעות 8:00 עד 14:00.

המוקדים הטלפוניים החדשים מצטרפים למוקד 106 שימשיך לשמש כמוקד לקבלת הודעות חירום והודעות על מפגעים הפועל 24 שעות ביממה בכל ימות השנה.

 תמונת המוקד העירוני

 כתביניב אוחנה, סגן דוברת עיריית ראשון לציון

 

6 בינואר 2014