הצלחה בשכונות לניידת הרישום

צילום של המשאית השקופה

הצלחה לניידת הרישום שעברה בשכונות. מאות תושבים נרשמו לקבל את חשבון הארנונה במייל.
עיריית ראשון לציון מנפיקה מידי חודשיים כ-78 אלף חשבונות ארנונה לכל בתי האב בעיר וכ-9,000  חשבונות לכל בתי העסק בעיר. מדובר בכמויות אדירות של נייר, שיכולות להיחסך באמצעות הפעולה הפשוטה של רישום לקבלת ארנונה בדואר האלקטרוני. ראש העירייה וחברי המועצה נרשמו לשירות.
עלייה של יותר מ-50% במספר התושבים שנרשמו לקבלת חשבון הארנונה במייל. בשבוע שעבר עברה בשכונות ברחבי העיר ניידת רישום ובה נציגי מחלקת הגבייה במטרה לעודד תושבים לעבור מהניירת למייל. בתוך שבוע אחד נרשמו כ-550 תושבים לשירות. עיריית ראשון לציון מנפיקה מידי חודשיים כ-78 אלף חשבונות ארנונה לכל בתי האב בעיר, ועוד כ-9,000  חשבונות לכל בתי העסק בעיר. מדובר בכמויות אדירות של נייר, שיכולות להיחסך באמצעות הפעולה הפשוטה של רישום לקבלת ארנונה בדואר האלקטרוני.  למרות שהשירות קיים כבר למעלה משנה, רק כ-1,000 תושבים ובעלי עסקים היו רשומים.
בעירייה מקווים שהתהליך יצבור תאוצה ותושבים רבים יצטרפו לשירות וכך יביאו לחסכון ושמירה על הסביבה. ראש העירייה, דב צור וחברי המועצה נרשמו בעצמם לשירות במהלך ישיבת המועצה האחרונה. "אני קורא לתושבים להצטרף למהפכה הירוקה – לקבל את חשבון הארנונה במייל, לחסוך ניירת מיותרת וגם לשמור על הסביבה".
סגנית גזבר העירייה- רו"ח יעל ברזילי, ראש אגף גבייה ואכיפה- שלומי קונסטנטין ומנהלת אגף שומה- יעל אללוף-כהן מציינים כי בניידת פעלו שלוש עמדות מחוברות למחשבי העירייה, כך שתושבים קיבלו מידע וביצעו תשלומים, מבלי "כאב הראש" של להגיע למשרדי העירייה.
"הקמפיין עשה את שלו" אמרה רו"ח יעל ברזילי "יש עכשיו מודעות ואני מקווה שזה ימשיך למען סביבה ירוקה יותר". שלומי קונסטנטין מסכים ומוסיף: "יותר ויותר תושבים שמגיעים אלינו לקבלת קהל שואלים על השירות ומבקשים להצטרף".
ניידת השירות היא נדבך נוסף במהפכת השירות שעורכת העירייה בשנים האחרונות בנושאי גבייה ותשלומים. בשנים האחרונות נפתח מוקד שירות חדש במערב העיר (רחוב גולדה מאיר 11) אשר פתוח גם בימי שישי. כל מוקדי קבלת הקהל בעירייה עברו שיפוץ מקיף על מנת להנעים את ההמתנה לקהל, והעירייה גם מאפשרת תשלום חשבונות באפליקציה העירונית.

צילום: עידן גרוס
כתב: יניב אוחנה, דוברות
תאריך: 12.9.16