עם הפנים להורים: מערכת מתקדמת לניהול תורים מסייעת בקבלת קהל במנהל החינוך

הרישום לגני הילדים, לכיתות א' ולצהרונים לשנת הלימודים תשע"ז החל השבוע * מאות ההורים שהגיעו לבניין העירייה נהנו משדרוג המערכת ומיעילות בקבלת השירותים השונים

החל הרישום לשנת הלימודים תשע"ז. כ-12 אלף ילדים אמורים להירשם לגני הילדים, לכיתות א' ולצהרונים ברחבי העיר. הרישום, שיסתיים ב-31 בינואר 2016,  מתבצע ברובו באמצעות האינטרנט, אבל כל ההורים שאינם מבצעים הליך רישום רגיל, מגיעים לקומה הראשונה בבניין העירייה ונעזרים ב-10 עמדות המאוישות על-ידי רכזות רישום שעברו הכשרה מתאימה, ומעניקות מענה לשאלות ולבקשות ההורים.

מערכת ניהול התורים הותקנה במנהל החינוך לאחר חודשיים של עבודה מאומצת ומשותפת למינהל החינוך, התקשוב העירוני ואגף השירות לתושב. הכנסת המערכת המתקדמת לפעילות מהווה נדבך חשוב ביישום תפיסת השירות העירונית. המערכת מאפשרת לנהל את התור, לקבל מידע כמותי על מקבלי השירותים ולבחון את תהליכי העבודה בהתאם לדוחות שיופקו. הבקרה היום יומית אחר זמני ההמתנה והטיפול תאפשר שיפור מתמיד בפרמטרים חשובים אלה.

בכל הקשור לנקודת מבטו של המשתמש, הרי שהמערכת מאפשרת ניהול תורים יעיל וקלות בקבלת השירותים. מקבל השירות זוכה להכוונה פשוטה ויעילה ויוכל לגשת לעמדת הנציג הרלוונטי.

מערכת התורים הינה המתקדמת ביותר בתחומה ומאפשרת ניתוב תורים באופן יעיל וחכם. השימוש בה יאפשר את החלפת המספרים הידניים שהיו נהוגים עד כה בתקופת הרישום לגני הילדים ולכיתות א'. המערכת משולבת בכריזה אשר מפנה לעמדה הרלוונטית בהתאם לנושא ולתחום הנדרש.

מנהלת השירות העירוני מיכל סייפר ישראלי:  "אנו פועלים כל העת לשפר את השירות לתושב. הטמעת המערכת החדשה במנהל החינוך התאפשרה הודות לעבודת צוות של מספר בעלי תפקידים בארגון, ותסייע להורים בקבלת שירות מקצועי ויעיל יותר."

מנהלת האגף לחינוך קדם יסודי, שולמית זכאי: "צוות האגף לחינוך קדם יסודי שואף ופועל למתן שירות איכותי אמיתי והולם בכל פנייה ושאלה. תודעת השירות עומדת תמיד במרכז עבורנו וההערכות שלנו  לימי הרישום נועדה להעניק להורים את מלוא הסיוע הנדרש."

אמיר מרום, דוברות העירייה

11 בינואר 2016