בכירים בתעשיית התוכן והקראייטיב התארחו באירוע של סדרת ה"חלון" של ביה"ס לתקשורת במכללה למנהל

סדרת ה"חלון" מארחת בכירים בתעשיית התקשורת והפרסום בישראל ומציגה בכל מפגש זווית ייחודית בשוק התקשורת והפרסום הישראלי

גדעון עמיחי, מנכ"ל חברת הקראטייטיב "No, No, No, No, No, Yes", רן תלם –סמנכ"ל התוכן בקשת וציפי רוזנבלום- אשת תוכן בכירה ומפתחת פורמטים (עורכת תוכן בהישרדות, משפחה חורגת, גולשי ספות ועוד), התארחו באירוע השני של סדרת "החלון" בהפקת ביה"ס לתקשורת במסלול האקדמי המכללה למנהל, אשר מארחת בכירים בתעשיית התקשורת והפרסום בישראל ומציגה בכל מפגש זווית ייחודית בשוק התקשורת והפרסום הישראלי.  במפגש, שכותרתו היתה "יצירתיות", הרצו השלושה בפני הסטודנטים ושיתפו מניסיונם בתעשייה.

גדעון עמיחי, מנכ"ל משרד הקראייטיב "No, No, No, No, No, Yes" הרצה לסטודנטים על היכולת לקבל "לא" וכיצד למצות את ה"לא" לכדי קידום מקצועי ואישי. עוד דיבר על החשיבות של סבלנות והפציר בסטודנטים לא לוותר על השאיפות שלהם למרות הסירובים הרבים שהם צפויים לקבל. בין היתר אמר עמיחי : "כולם מקבלים לא. החל ממנכ"לים, דרך יזמים, אומנים ומקבלי פרס נובל. לא הוא חלק מהחיים והוא הזדמנות לחפש את הכן הבא. הפרויקטים הכי פורצי דרך, הם אלו שאמרו עליהם תחילה – לא."

ציפי רוזנבלום- אשת תוכן בכירה ומפתחת פורמטים, דיברה על התהליך היצירתי שלה ונתנה לסטודנטים טיפים לעבודה יצירתית במסגרת. בנוסף, שיתפה את הסטודנטים בתהליך הפיתוח של הפורמטים המצליחים ביותר שלה כמו "משפחה חורגת".

לאחר מכן, קיבלו האורחים, אשר הרצו בסגנון TED, שאלות מהסטודנטים.

לפרטים נוספים –

נועה שבתאי ויצר – דוברת המסלול האקדמי המכללה למנהל, 052-6910759

מתן ברקוביץ, 054-9136008

 
קרדיט צילום : עידן גרוס