שודרגה והורחבה קבלת הקהל בבניין העירייה

לובי קבלת הקהל החדש בבנין העירייה
 

הוספו חמש עמדות שירות נוספות וכן עמדות של יחידות הקצה המטפלות בטאבו, הנחות, צ'קים עתידיים, שומה, הוראת קבע ואכיפה * כל המתחם עבר מתיחת פנים מקיפה

קבלת הקהל בקומת הקרקע בבניין העירייה עברה מתיחת פנים משמעותית במסגרתה הוספו חמש עמדות שירות נוספות לשבע הקיימות, עשר מהעמדות מיועדות למגורים ושתי עמדות לעסקים. כמו כן נוספו שתי קופות תשלום ועמדת מודיעין בה ניתן לשלם ולקבל טפסים. בכדי לייעל כמה שיותר את השירות ולמנוע את טרטור התושבים בין האגפים, הוספו עמדות של יחידות הקצה המטפלות בטאבו, הנחות, צ'קים עתידיים, שומה, הוראת קבע ואכיפה. במקום ישנן גם שלוש עמדת שירות לתאגיד המים העירוני "מני"ב" ושתי עמדות נוספות של מינהל ההנדסה. כך שהתושב יכול לקבל את כל השירות במקום אחד. בנוסף, הושם דגש רב על הנעמת השהייה במקום ,הותקנו מסכי טלוויזיה, הוצבו ספות המתנה, כורסאות וכסאות. עמדות מחשוב חדשות שודרגו ולמעשה כל המתחם עבר שיפוץ ושדרוג מקיף.

ראש העירייה, דב צור, אמר כי העירייה משקיעה משאבים רבים במטרה להקל כמה שניתן על התושבים ולאפשר להם שירות נגיש ונוח ללא טרטורים וללא המתנות ארוכות.

מנהל אגף גבייה ואכיפה, שלומי קונסטנטין, הוסיף: "פתחנו את המקום לציבור בשבוע האחרון וכבר אנחנו מרגישים את שיפור השירות לתושב הן בקיצור זמני ההמתנה והן בהנעמת השהות במקום. אנחנו מקבלים תגובות חמות מתושבים שמספרים לנו שכעת יותר נעים ונוח. כמובן שהשיפור הוא הדדי גם לתושב וגם לעובד שסביבת העבודה שלו שופרה וחודשה. בכל מקרה אנחנו לא שוקדים על השמרים ופתוחים להצעות והערות נוספות".

נציין כי זמני קבלת קהל הם בימים א'-ה' משעה 08:30 ועד 14:30 למעט יום שני שבו ניתן להגיע משעה 08:30 בבוקר ועד 12:30 ומ-16:00 ועד 18:30.

נזכיר כי רק לפני חודש וחצי חנכה העירייה מרכז חדש לשירות התושב ברחוב גולדה מאיר בקרית ראשון שמקל גם על ציבור העובדים ופתוח לכלל הציבור גם בימי שישי בין השעות 08:30 ל-13:00.

תכלית פתיחת המרכז היא להקל על תושבי מערב העיר שכן בניין העירייה, בהתאם למיקומו הגיאוגרפי במרכז העיר, נגיש יותר לתושבי המרכז ומזרח העיר. המרכז יפעל בימים א', ג', ד', ה' בשעות 8:30 ועד 14:30 וביום ב', בין השעות 08:30- 12:00 ובאחר הצהריים בין השעות 16:00-18:30. כאמור המקום פתוח גם ביום שישי.

במרכז השירות ניתן להסדיר את כל תשלומי הארנונה והמים, אגרות והיטלים, השבחה, חינוך ושילוט וכן לקבל שירות בנושאי שומות, הנחות, טאבו ועוד.

נזכיר כי לרשות התושבים מענה גם במוקד הטלפוני במספר: 03-9487500 בימים א'-ה' בין השעות 08:30-22:30 ובימי ו' וערבי חג בין השעות 08:30-13:00.

צילום: עידן גרוס

כתב: יניב אוחנה, סגן דוברת עיריית ראשון לציון

 

10 באוגוסט 2014