תמונה אחת שווה אלף מילים- מתקשים להסביר למוקדן מה הבעיה ברחוב שלכם?

 

חדש באתר העירייה: הוספת קובץ תמונה בפנייה למוקד העירוני

השבוע, הושק על ידי אגף המחקר והמידע של העירייה שירות חדש לתושב באתר האינטרנט של  העירייה.  בשירות החדש יוכלו תושבי ראשון לציון הפונים למוקד העירוני באמצעות האתר לצרף לפנייתם קובץ תמונה במטרה להמחיש את אופייה של הפנייה ולאפשר לנציג המוקד העירוני להבין בצורה ברורה ביותר באיזה מפגע מדובר. המחשת הבעיה לנציג המוקד תביא לתיעדופה הנכון והפנייתה לגורם הרלוונטי המטפל בה. באפשרות הפונים למוקד להוסיף כל קובץ שהוא אשר יוכל לסייע להם בהבהרת בקשתם ובהתאם לרצונם ובכלל זה: קבצי אקסל, קבצי word  קבצי pdf, תמונות ועוד.

המהלך החל בפנייתו של תושב העיר אלי גרינפלד, אל עיריית ראשון לציון בבקשה ליצירת אפשרות להוספת קובץ לפנייה אל המוקד העירוני באמצעות אתר העירייה. הבקשה נשמעה בקשב רב  ובעירייה החליטו  להרים את הכפפה ולהוציא זאת מן הכוח אל הפועל.

מידי חודש מתקבלות במוקד העירוני כ- 16,000 פניות בנושאים שונים - בממוצע. בשנת 2009 התקבלו במוקד 250,836 פניות מוקלדות ובעירייה מעריכים שאפשרות הוספת הקובץ תרחיב את הפניות המגיעות באמצעות אתר האינטרנט העירוני.
אפשרות הפנייה למוקד העירוני נמצאת באתר תחת הלשונית "106" ובתוכה ניתן למצוא את האפשרות "פנייה חדשה למוקד". בתחתית הפנייה מופיעה האפשרות לצירוף הקובץ כמתואר בתרשים מטה.

ראש העירייה, דב צור: "אני מברך את מר גרינפלד על היוזמה הברוכה וקורא לתושבים: פנו אלינו ביוזמות לשיפור השירות. זוהי דוגמא מובהקת למדיניות העירייה לשיפור ולייעול השירות והמענה לתושבים בכל בעיה בה הם נתקלים. תמונה שווה אלף מילים ואין לי ספק שזה ישפר את השירות שלנו לתושבים".

המשנה לראש העירייה ומחזיק תיק קשרי קהילה, רז קינסטליך: "הוספת התמונה לפנייה אל המוקד מהווה חלק מתהליך שיפור השירות לתושב עליו אנו שוקדים יום יום ושעה שעה. אנו נכונים לסייע לתושבים בכל בעיה בה הם נתקלים במהירות וביעילות המרבית ואני מברך על החידושים שמסייעים לנו בכך". 

 

כתובת אתר העירייה: www.rishonlezion.muni.il

 כתב: ינון אדלר, סגן דוברת העירייה