"אכפתניק"

 בעקבות תלונות התושבים בנושא קווי "אגד"  ראש העירייה, דב צור,  מתערב ומנסה לסייע

במכתבו למנכ"ל "אגד", מפרט צור את בעייתם של דיירי הרחובות הצפוניים בשכונת נחלת יהודה ומבקש ממנו ביתר שאת, לבחון בחיוב את האפשרות להיענות לבקשת התושבים

לאחרונה, התקבלו ללשכתו של ראש עיריית ראשון לציון, דב צור, פניות רבות מדיירי הרחובות הצפוניים בשכונת נחלת יהודה, בבקשה לסיוע בפתרון בעיה. לטענתם של דיירי האזור, קו 17 של חברת  "אגד" העובר בשכונה אינו עוצר בקרבת בתי המגורים. בקשתם היא שינוי נתיב הנסיעה כך שיגיע הקו המבוקש סמוך  יותר לבתי המגורים.

ראש עיריית ראשון לציון, דב צור, אשר קיבל את תלונות התושבים, ביקש לפעול על מנת לסייע, ועל כן פנה למנכ"ל חברת "אגד", גדעון מזרחי. בין יתר הדברים כתב לו צור:"לאחרונה פנו אליי דיירי הרחובות הצפוניים של שכונת נחלת יהודה בראשון לציון וביקשוני לפנות אליך בבקשה לשנות את נתיב הנסיעה של קו 17, כך שיגיע סמוך יותר לבתי מגוריהם (לרח' שבזי, למשל). מדובר באוכלוסייה המורכבת ברובה מתושבים מבוגרים, להם, כידוע לך, שירותי התחבורה הציבורית חיוניים ביותר לחיי היום-יום.

אודה לך אם תוכל לסייע בעניין ולבחון אפשרות להיענות לבקשה זו לרווחת דיירי השכונה".

צור סיפר, כי הוא פועל רבות על מנת לסייע לתושבים בנושאי תחבורה ציבורית בעיר, על אף שהרשות המקומית איננה מחזיקה בסמכויות בנושא זה, אך הוא מקווה שעל רקע שיתוף הפעולה הרב בין חברת "אגד" לעירייה, תראה החברה חשיבות במתן מענה חיובי לבקשה. 

כתבה: יפעת חמו, סגנית דוברת עיריית ראשון לציון

14 בנובמבר 2011