אגף הגביה של החברה לביטחון משפר השירות לתושב

 מעתה: מרכזיית טלפונים חדשנית ויעילה לקיצור זמן ההמתנה

 החברה לביטחון וסדר ציבורי בראשון לציון לא שוקטת על שמריה וממשיכה בשיפור השירות לתושבים. הפעם הגיע תורו של אגף ההכנסות והגביה להשתדרג והחל מהשבוע שעבר נכנסה לפעולה מערכת חדשה לבקרת השיחות הנכנסות אל המוקד ולקיצור זמני ההמתנה.

לדבריו של אייל רייך, מנהל אגף הגבייה, המערכת החדשה מאפשרת לעקוב אחר מצב השיחות בזמן אמת, ובכלל זה, כמה שיחות נכנסות וכמה ממתינות למענה. המערכת החדשה הוסיפה לקהל הפונים את האפשרות לדעת את מיקומם בתור ואת זמן ההמתנה המשוער. עוד באפשרות המערכת לספק דו"חות לשיחות ננטשות שלא זכו למענה, ובאמצעות מספר הטלפון המזוהה על ידי המערכת, אנו חוזרים אל התושב במטרה לסייע לו, מסביר רייך.

רייך מוסיף כי המערכת החדשה נועדה לשפר את השירות לתושבים ובאמצעות הנתונים שבאפשרות המערכת החדשה להפיק, "ניתנת לנו היכולת לתגבר את כוח האדם בשעות העומס, להקליט שיחות על מנת לייעל את המענה והשירות ולעקוב מקרוב אחר פניות חוזרות". האגף עוסק בכל ענייני תשלומי דו"חות חניה, דו"חות פיקוח ותווי חניה ובשעות הפעילות ניתן לפנות בכל שאלה ועניין מסכם רייך.

מנכ"ל החברה לביטחון וסדר ציבורי, מוטי נחמני: "אנו חברה שהייעוד שלה הוא לתת שירות ואנחנו צריכים לשפר ולשדרג את רמת השירות שלנו כל הזמן. כל תושב או אזרח שבא איתנו במגע צריך שהמגע יהיה קצר, מהיר ומספק את התשובות הראויות והמערכת הזו נבנתה על מנת לעשות זאת. במקביל להצבת המערכת החדשה הכשרנו את העובדות והעובדים במסגרת סדנאות לשיפור השירות. אני מקווה שההכשרות הללו, יחד עם הכלים הטכנולוגיים שמעניקה המערכת, יביאו לרמת שירות טובה יותר".

כתב: עו"ד ינון אדלר, ס.דוברת עיריית ראשון לציון