אולם צרכנות ושרות לקוחות של מניב ששופץ ושודרג לרווחת תושבי העיר

 

בשבוע שעבר נחנך בבניין העירייה אולם צרכנות ושרות לקוחות של מניב ששופץ ושודרג לרווחת תושבי העיר

על רקע התנאים הסביבתיים וצפיפות אולם קבלת הקהל של מניב בקומת הגלריה, הוחלט על שינוי תפיסה ובתמיכת ראש העיר מר דב צור הוקמה יחידת צרכנות ושרות לקוחות אשר תהווה נקודת ממשק אחת לכלל התושבים בנושאים הקשורים בצרכנות מים וביוב.

חברת מניב, תאגיד המים של העיר ראשון לציון, אחראית, בין היתר, על ניהול אפקטיבי של משק המים, הביוב והניקוז. מניב חרטה על דגלה את נושא השרות לתושב המבוסס על קשר ישיר, אמין והוגן.

 במסגרת תפיסה שירותית זו, שופץ, הורחב ושודרג אולם הגביה הישן של מניב הממוקם בבניין העירייה בקומת הגלריה אשר בעבר, היה קטן, צפוף ולא נוח עבור התושבים. התושבים, הפנו תלונות רבות לראש העיר, דב צור, והוא מצידו  פעל על מנת ליזום את שיפוץ האולם.

 הרעיון שהוביל את השיפוץ, מבוסס על התפיסה כי התושב יקבל שרות מכסימאלי במקום אחד. הוקמה יחידת צרכנות ושרות לקוחות, אשר קלטה לתוכה מנהלת חדשה, עיצבה מחדש את קבלת הקהל וקלטה את יחידת האכיפה. התשתית תוכננה ושופצה על פי סטנדרטים שירותיים מתקדמים. עמדות קבלת קהל הורחבו לנוחות התושבים, ריהוט המתנה הותאם לדרישות, כמו גם מערך המיזוג, התאורה והחשמל.

  בטקס חניכת האולם, השתתפו, ראש עיריית ראשון לציון, דב צור, מנכ"ל העירייה, פרנקו גונן, מנכ"ל חברת מניב, יאיר דורי, בכירי העירייה, חברי דירקטוריון מניב ועובדיה. סגן ראש העיר, הרב אריה כהן, קבע את המזוזה באולם החדש.

 ראש עיריית ראשון לציון, דב צור:"אנו שואפים להעניק שירות מצוין, איכותי, יעיל ונעים לתושבי העיר בכל התחומים, וחברת מניב מהווה חלק בלתי נפרד מהשירות שניתן על ידי העירייה לתושבי העיר. חברת מניב מצטיינת בטיפול במשק המים העירוני, ומצליחה לנהל משק מים חסכוני, יעיל וטוב, ואני שמח שערכים אלו יבואו לידי ביטוי גם במוקד הגבייה לתושבים".

 מנכ"ל חברת מניב, יאיר דורי:"יחידת הצרכנות ושרות הלקוחות היא חלון הראווה של חברת מניב. האינטראקציה של פעילות מניב עם התושב, למעשה, מתבצעת כאן, ביחידת שרות הלקוחות. התושבים זכאים לשרות אמין, מקצועי ובתנאים סביבתיים מתקדמים ולכן חשיבות התפיסה הכוללת יחד עם החזות החדשנית והתשתית השירותית התומכת. ראוי בהזדמנות זו, לציין את עובדי מניב, אלה הפוגשים את התושבים יום יום ועושים ככל האפשר לקיים מערכת של אמון מקצועי ושרות איכותי, שעבדו בתקופה האחרונה בתנאים סביבתיים מכבידים מאוד והיו שותפים מלאים לעיצוב התשתית ועצם העמדתה מוכנה לקליטת הקהל במועד. התשתית החדשה תאפשר גם להם לתת את הנדרש ולעמוד באופן מכבד את התושבים וצורכיהם".

כתבה: יפעת חמו, סגנית דוברת העירייה

27 ביוני 2011