מוקד 106

רקע כללי
המוקד העירוני בראשון לציון הוקם בשנת 1993 במטרה לשפר ולייעל את השירות העירוני הניתן לתושבי העיר, בכל הנושאים בתחום סמכותה של הרשות המקומית.
המוקד משמש כתובת מרכזית לפניות הציבור - בקשות, בירורים ותלונות על מפגעים שונים.
בקשות התושבים מועברות לטיפול מחלקות העירייה באמצעות מערכות קשר , טלפון, אפליקציות ומגוון אמצעים דיגיטליים.
המוקד מבצע מעקב אחר הטיפול בבקשות התושבים ומוודא את ביצוען . 
במסגרת פעילותו, מרכז המוקד העירוני את השליטה והבקרה על מכלול המערכות העירוניות ופועל כמרכז מידע ושליטה עירוני הן בעתות שגרה והן בשעת חירום ובאירועים מיוחדים.
בין המערכות – מערכות מצוקה מ-600 מוסדות ברחבי העיר , וכ 1,200 מצלמות המותקנות ברחבי העיר.  

נתונים
מידי חודש מתקבלות במוקד העירוני למעלה מ - 40,000  בקשות ונפתחות כ - 30,000 פניות לטיפול.
בשנת 2017 פנו למוקד מעל 500,000 פעמים בכל אמצעי ההתקשרות, מהן כ - 390,000 בשיחות טלפון, ונפתחו 350,000 פניות לטיפול.
מוקד 106 עוקב אחר הבקשות עד לסיום הטיפול בהן.
הפונים למוקד, בכל דרך בה בחרו, מעודכנים במסרון SMS בתחילת ובסיום הטיפול.

העירייה ניסחה אמנת שירות למרבית המנהלים, במסגרתה נקבע זמן תקן לטיפול בכל נושא ובקשה המתקבלת מהתושבים והכול על מנת להעניק לתושבי ראשון לציון את השירות הטוב ביותר.

שעות פעילות:   24 שעות ביממה, 365 ימים בשנה.

דרכי התקשרות:
בכל האמצעים, למעט שיחת טלפון, אפשר להעביר גם תמונות
בטלפון קווי או סלולרי  106, או  03-9542799  במחיר שיחת טלפון קווית רגילה
באפליקציית העירייה : חפשו עיריית ראשון לציון, להורדה חינם
באתר העירייה
בפייסבוק העירייה

 

                                                                                                                 בכבוד רב,
                                                                                                               ניצה אבירם
                                                                                                        מנהלת המוקד העירוני