​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​פניות הציבוריחידת פניות הציבור משמשת כחוליה המקשרת בין תושבי העיר, בעלי העסקים והמבקרים
לבין היחידות המקצועיות בעירייה.​

הטיפול בכל פנייה נעשה מתוך הבנת צרכי התושב, ומחויבות למתן מענה איכותי ומהיר
בהתאם לערכי השירות שנקבעו, שירות קשוב ובגישה חיובית, 
תוך שקיפות באשר למדיניות העירייה ופעילותה.

חלק בלתי נפרד מתפקידיה של היחידה הוא מתן מענה מקצועי ויעיל, תוך עמידה ברמות השירות שנקבעו, ביצוע מעקב ובקרה אחר תהליך הטיפול בפנייה ומתן מידע ומסרים אחידים הנוגעים לפעילויות העירייה על יחידותיה השונות. 

בנוסף, היחידה מאתרת ומזהה נושאים מערכתיים העולים מן הפניות, המשקפות את צרכי הציבור, עוסקת בליווי מקצועי של יחידות העירייה השונות
ושותפה בבניית ממשקי עבודה ויצירת תהליכי עבודה אחידים. 

פניות לעירייה​​

​​ל​שכה פתוחה

במסגרת לשכה פתוחה, המתקיימת אחת לשבועיים, מוזמנים תושבי העיר להיפגש עם ראש העירייה ולהעלות בפניו נושאים קהילתיים, בתיאום מראש. 
לצורך קביעת פגישה יש ליצור קשר טלפוני או לשלוח מייל המפרט את הנושאים שיועלו. ​
מועדי המפגשים, המתקיימים בשעות אחר הצהריים, מתפרסמים בעיתונות המקומית ובמדיות השונות.

מידע נוסף: מרכזי שיל"ת - שירות לתושב​​​​

דוחות הממונה על פניות הציבור

​​​​​​​​

כותרתמנהלטלפוןדואלכתובתטלפונים נוספיםיצירת קשרtrue