אייפדים ומחשבים ניידים | אייפדים, טאבלטים ומחשבים ניידים חולקו לבתי הספר לחינוך מיוחד ושולבו בתכנית הלימודים. בנוסף, צוותי ההוראה בבתי הספר עברו השתלמויות בנושא מיומנויות שימוש במחשבים. העבודה בטאבלט יוצרת עבור התלמידים הזדמנות לתקשורת בין-אישית, עד כדי שיפור מוחלט בתקשורת של הילדים בבית הספר וגם בבית. התקשוב הוא אמצעי לקידום למידה משמעותית, אמצעי הקצה מהווים כלי "עוקף לקות" ותורמים לקידום הלומדים

| פתח מידע נוסף | אייפדים ומחשבים ניידים | אייפדים, טאבלטים ומחשבים ניידים חולקו לבתי הספר לחינוך מיוחד ושולבו בתכנית הלימודים. בנוסף, צוותי ההוראה בבתי הספר עברו השתלמויות בנושא מיומנויות שימוש במחשבים. העבודה בטאבלט יוצרת עבור התלמידים הזדמנות לתקשורת בין-אישית, עד כדי שיפור מוחלט בתקשורת של הילדים בבית הספר וגם בבית. התקשוב הוא אמצעי לקידום למידה משמעותית, אמצעי הקצה מהווים כלי "עוקף לקות" ותורמים לקידום הלומדים

|
מידע על התכנית אייפדים, טאבלטים ומחשבים ניידים חולקו לבתי הספר לחינוך מיוחד ושולבו בתכנית הלימודים. בנוסף, צוותי ההוראה בבתי הספר עברו השתלמויות בנושא מיומנויות שימוש במחשבים. העבודה בטאבלט יוצרת עבור התלמידים הזדמנות לתקשורת בין-אישית, עד כדי שיפור מוחלט בתקשורת של הילדים בבית הספר וגם בבית. התקשוב הוא אמצעי לקידום למידה משמעותית, אמצעי הקצה מהווים כלי "עוקף לקות" ותורמים לקידום הלומדים

|
אימג'ן (imagine) | תכנית של העצמה במוזיקה ויצירת תקשורת חלופית באמצעות מוזיקה לתלמידי החינוך המיוחד. הלמידה בתכנית נעשית דרך שילוב של הוראה משחקית, דידקטית וחווייתית של 3 תחומים מוזיקליים מרכזיים: האזנה, ביצוע ויצירה. התכנית שמה דגש על העצמת התלמידים והתמקדות במסוגלות של התלמיד ולא במוגבלות.

| פתח מידע נוסף | אימג'ן (imagine) | תכנית של העצמה במוזיקה ויצירת תקשורת חלופית באמצעות מוזיקה לתלמידי החינוך המיוחד. הלמידה בתכנית נעשית דרך שילוב של הוראה משחקית, דידקטית וחווייתית של 3 תחומים מוזיקליים מרכזיים: האזנה, ביצוע ויצירה. התכנית שמה דגש על העצמת התלמידים והתמקדות במסוגלות של התלמיד ולא במוגבלות.

|
מידע על התכנית תכנית של העצמה במוזיקה ויצירת תקשורת חלופית באמצעות מוזיקה לתלמידי החינוך המיוחד. הלמידה בתכנית נעשית דרך שילוב של הוראה משחקית, דידקטית וחווייתית של 3 תחומים מוזיקליים מרכזיים: האזנה, ביצוע ויצירה. התכנית שמה דגש על העצמת התלמידים והתמקדות במסוגלות של התלמיד ולא במוגבלות.

|
אתגרים | עמותת אתגרים מפעילה פעילויות של ספורט ופעילות אתגרית בטבע עבור ילדים ותלמידים, וגם לתלמידי החינוך המיוחד. פעילויות הספורט האתגרי והפעילויות בטבע שמציעה העמותה מאפשרות לילדים עם מגבלות פיזיות, חושיות, לימודיות ונפשיות, למצות את הפוטנציאל הגלום בהם, להרחיב את יכולותיהם בכל תחומי החיים ולשלבם בקהילה. מדובר על פעילויות: פארקי חבלים, משימות מתחום ה-Out Door Training, הטבע והקבוצה.

| פתח מידע נוסף | אתגרים | עמותת אתגרים מפעילה פעילויות של ספורט ופעילות אתגרית בטבע עבור ילדים ותלמידים, וגם לתלמידי החינוך המיוחד. פעילויות הספורט האתגרי והפעילויות בטבע שמציעה העמותה מאפשרות לילדים עם מגבלות פיזיות, חושיות, לימודיות ונפשיות, למצות את הפוטנציאל הגלום בהם, להרחיב את יכולותיהם בכל תחומי החיים ולשלבם בקהילה. מדובר על פעילויות: פארקי חבלים, משימות מתחום ה-Out Door Training, הטבע והקבוצה.

|
מידע על התכנית עמותת אתגרים מפעילה פעילויות של ספורט ופעילות אתגרית בטבע עבור ילדים ותלמידים, וגם לתלמידי החינוך המיוחד. פעילויות הספורט האתגרי והפעילויות בטבע שמציעה העמותה מאפשרות לילדים עם מגבלות פיזיות, חושיות, לימודיות ונפשיות, למצות את הפוטנציאל הגלום בהם, להרחיב את יכולותיהם בכל תחומי החיים ולשלבם בקהילה. מדובר על פעילויות: פארקי חבלים, משימות מתחום ה-Out Door Training, הטבע והקבוצה.

|
הפארק ההתפתחותי של עזר מציון | עמותת עזר מציון הקימה פארק התפתחותי ייחודי וחדשני. מדובר במתחם פעילות המעוצב כיער קסום שנועד להנעת ילדים עם צרכים מיוחדים ולקידומם בצורה חווייתית. הפארק מיועד לילדים מגילאי שנתיים ועד 13 וכולל מתקנים חדשניים, טכנולוגיות של מציאות מדומה ועוד

| פתח מידע נוסף | הפארק ההתפתחותי של עזר מציון | עמותת עזר מציון הקימה פארק התפתחותי ייחודי וחדשני. מדובר במתחם פעילות המעוצב כיער קסום שנועד להנעת ילדים עם צרכים מיוחדים ולקידומם בצורה חווייתית. הפארק מיועד לילדים מגילאי שנתיים ועד 13 וכולל מתקנים חדשניים, טכנולוגיות של מציאות מדומה ועוד

|
מידע על התכנית עמותת עזר מציון הקימה פארק התפתחותי ייחודי וחדשני. מדובר במתחם פעילות המעוצב כיער קסום שנועד להנעת ילדים עם צרכים מיוחדים ולקידומם בצורה חווייתית. הפארק מיועד לילדים מגילאי שנתיים ועד 13 וכולל מתקנים חדשניים, טכנולוגיות של מציאות מדומה ועוד

|
התנדבות | במסגרת תכנית "התפתחות אישית ומעורבות חברתית" מגיעים תלמידי חטיבות הביניים והתיכונים לכל מסגרות החינוך המיוחד, גני ילדים ובתי ספר ומעבירים פעילויות מהנות יחד עם התלמידים.

| פתח מידע נוסף | התנדבות | במסגרת תכנית "התפתחות אישית ומעורבות חברתית" מגיעים תלמידי חטיבות הביניים והתיכונים לכל מסגרות החינוך המיוחד, גני ילדים ובתי ספר ומעבירים פעילויות מהנות יחד עם התלמידים.

|
מידע על התכנית במסגרת תכנית "התפתחות אישית ומעורבות חברתית" מגיעים תלמידי חטיבות הביניים והתיכונים לכל מסגרות החינוך המיוחד, גני ילדים ובתי ספר ומעבירים פעילויות מהנות יחד עם התלמידים.

|
חיים בספר | מיזם הפועל בכיתות החינוך המיוחד בעיר, מזה כ-4 שנים. מטרת המיזם, לקרב את תלמידי החינוך המיוחד לעולם הספר, לעודד קריאת ספרים בהנאה, לטפח קוראים בני תרבות שמכירים את יצירות הספרות שבתשתית התרבותית של החברה הישראלית ולהרחיב את האופקים של התלמידים

| פתח מידע נוסף | חיים בספר | מיזם הפועל בכיתות החינוך המיוחד בעיר, מזה כ-4 שנים. מטרת המיזם, לקרב את תלמידי החינוך המיוחד לעולם הספר, לעודד קריאת ספרים בהנאה, לטפח קוראים בני תרבות שמכירים את יצירות הספרות שבתשתית התרבותית של החברה הישראלית ולהרחיב את האופקים של התלמידים

|
מידע על התכנית מיזם הפועל בכיתות החינוך המיוחד בעיר, מזה כ-4 שנים. מטרת המיזם, לקרב את תלמידי החינוך המיוחד לעולם הספר, לעודד קריאת ספרים בהנאה, לטפח קוראים בני תרבות שמכירים את יצירות הספרות שבתשתית התרבותית של החברה הישראלית ולהרחיב את האופקים של התלמידים

|
מגמות ייחודיות | בבתי הספר לחינוך מיוחד בעיר קיימות מגמות ייחודיות. כגון: צילום, אפייה ובישול, נגרות ועוד. מטרת המגמות, לאפשר לתלמידים עיסוקים חינוכיים לפיתוח מיומנויות, כישורים ותחומי עניין.

| פתח מידע נוסף | מגמות ייחודיות | בבתי הספר לחינוך מיוחד בעיר קיימות מגמות ייחודיות. כגון: צילום, אפייה ובישול, נגרות ועוד. מטרת המגמות, לאפשר לתלמידים עיסוקים חינוכיים לפיתוח מיומנויות, כישורים ותחומי עניין.

|
מידע על התכנית בבתי הספר לחינוך מיוחד בעיר קיימות מגמות ייחודיות. כגון: צילום, אפייה ובישול, נגרות ועוד. מטרת המגמות, לאפשר לתלמידים עיסוקים חינוכיים לפיתוח מיומנויות, כישורים ותחומי עניין.

|
מחוברים לעיר | מיזם ייחודי עירוני לבתי הספר בחינוך המיוחד, במסגרתו חוקרים התלמידים אתרים עירוניים מרכזיים, מחזקים את תחושת השייכות והמסוגלות העצמית וזוכים ברכישת מיומנויות חקר מתקדמות המותאמות למאה ה-21

| פתח מידע נוסף | מחוברים לעיר | מיזם ייחודי עירוני לבתי הספר בחינוך המיוחד, במסגרתו חוקרים התלמידים אתרים עירוניים מרכזיים, מחזקים את תחושת השייכות והמסוגלות העצמית וזוכים ברכישת מיומנויות חקר מתקדמות המותאמות למאה ה-21

|
מידע על התכנית מיזם ייחודי עירוני לבתי הספר בחינוך המיוחד, במסגרתו חוקרים התלמידים אתרים עירוניים מרכזיים, מחזקים את תחושת השייכות והמסוגלות העצמית וזוכים ברכישת מיומנויות חקר מתקדמות המותאמות למאה ה-21

|
קלינאיות תקשורת וריפוי בעיסוק | תכנית
למתן קלינאיות תקשורת ומרפאות בעיסוק בכיתות א'-ב' ללקויי למידה ומוטוריקה. התכנית
ניתנת בכיתות החינוך המיוחד (10 כיתות) בבתי ספר רגילים. מטרת התכנית, לקדם מיומנויות שפה
ומוטוריקה החיוניות לתלמידים בתחילת דרכם בבית הספר היסודי.

| פתח מידע נוסף | קלינאיות תקשורת וריפוי בעיסוק | תכנית
למתן קלינאיות תקשורת ומרפאות בעיסוק בכיתות א'-ב' ללקויי למידה ומוטוריקה. התכנית
ניתנת בכיתות החינוך המיוחד (10 כיתות) בבתי ספר רגילים. מטרת התכנית, לקדם מיומנויות שפה
ומוטוריקה החיוניות לתלמידים בתחילת דרכם בבית הספר היסודי.

|
מידע על התכנית תכנית
למתן קלינאיות תקשורת ומרפאות בעיסוק בכיתות א'-ב' ללקויי למידה ומוטוריקה. התכנית
ניתנת בכיתות החינוך המיוחד (10 כיתות) בבתי ספר רגילים. מטרת התכנית, לקדם מיומנויות שפה
ומוטוריקה החיוניות לתלמידים בתחילת דרכם בבית הספר היסודי.

|
תומכות הוראה ותרפיה | תכנית למתן תומכות הוראה ותרפיה לתלמידי כיתות א'-ב' בחינוך המיוחד לקידום התלמידים בפן הלימודי והרגשי. מדובר בילדים שאובחנו כבעלי לקות למידה ועיכוב שפתי, ובועדת ההשמה הוחלט לתת להם הזדמנות נוספת ללמידה בחינוך הרגיל באמצעות חיזוק זה. התפיסה החינוכית העומדת בבסיס היוזמה, היא מתן שוויון הזדמנויות לתלמידים שאובחנו כלקויי למידה ומניעת היווצרות פערים לימודיים במהלך שנות לימודיהם במערכת החינוך.

| פתח מידע נוסף | תומכות הוראה ותרפיה | תכנית למתן תומכות הוראה ותרפיה לתלמידי כיתות א'-ב' בחינוך המיוחד לקידום התלמידים בפן הלימודי והרגשי. מדובר בילדים שאובחנו כבעלי לקות למידה ועיכוב שפתי, ובועדת ההשמה הוחלט לתת להם הזדמנות נוספת ללמידה בחינוך הרגיל באמצעות חיזוק זה. התפיסה החינוכית העומדת בבסיס היוזמה, היא מתן שוויון הזדמנויות לתלמידים שאובחנו כלקויי למידה ומניעת היווצרות פערים לימודיים במהלך שנות לימודיהם במערכת החינוך.

|
מידע על התכנית תכנית למתן תומכות הוראה ותרפיה לתלמידי כיתות א'-ב' בחינוך המיוחד לקידום התלמידים בפן הלימודי והרגשי. מדובר בילדים שאובחנו כבעלי לקות למידה ועיכוב שפתי, ובועדת ההשמה הוחלט לתת להם הזדמנות נוספת ללמידה בחינוך הרגיל באמצעות חיזוק זה. התפיסה החינוכית העומדת בבסיס היוזמה, היא מתן שוויון הזדמנויות לתלמידים שאובחנו כלקויי למידה ומניעת היווצרות פערים לימודיים במהלך שנות לימודיהם במערכת החינוך.

|