בטקסט יש לכתוב "תחילה הקלד מילה או חלק ממנה, ואז לחץ על חץ למטה כדי לבחור את האפשרות המתאימה מהרשימה הנפתחת."

תוצאות סינון:

שם התכניתמידע על התכניתכפתור לפרטים נוספים
אייפדים ומחשבים ניידים

אייפדים, טאבלטים ומחשבים ניידים חולקו לבתי הספר לחינוך מיוחד ושולבו בתכנית הלימודים.
בנוסף, צוותי ההוראה בבתי הספר עברו השתלמויות בנושא מיומנויות שימוש במחשבים. 

העבודה בטאבלט יוצרת עבור התלמידים הזדמנות לתקשורת בין-אישית, עד כדי שיפור מוחלט בתקשורת של הילדים בבית הספר וגם בבית. התקשוב הוא אמצעי לקידום למידה משמעותית, אמצעי הקצה מהווים כלי "עוקף לקות" ותורמים לקידום הלומדים

אייפדים ומחשבים ניידים

פתח מידע נוסףאייפדים ומחשבים ניידים

אייפדים, טאבלטים ומחשבים ניידים חולקו לבתי הספר לחינוך מיוחד ושולבו בתכנית הלימודים.
בנוסף, צוותי ההוראה בבתי הספר עברו השתלמויות בנושא מיומנויות שימוש במחשבים. 

העבודה בטאבלט יוצרת עבור התלמידים הזדמנות לתקשורת בין-אישית, עד כדי שיפור מוחלט בתקשורת של הילדים בבית הספר וגם בבית. התקשוב הוא אמצעי לקידום למידה משמעותית, אמצעי הקצה מהווים כלי "עוקף לקות" ותורמים לקידום הלומדים

אייפדים ומחשבים ניידים

מידע על התכנית

אייפדים, טאבלטים ומחשבים ניידים חולקו לבתי הספר לחינוך מיוחד ושולבו בתכנית הלימודים.
בנוסף, צוותי ההוראה בבתי הספר עברו השתלמויות בנושא מיומנויות שימוש במחשבים. 

העבודה בטאבלט יוצרת עבור התלמידים הזדמנות לתקשורת בין-אישית, עד כדי שיפור מוחלט בתקשורת של הילדים בבית הספר וגם בבית. התקשוב הוא אמצעי לקידום למידה משמעותית, אמצעי הקצה מהווים כלי "עוקף לקות" ותורמים לקידום הלומדים

אייפדים ומחשבים ניידים

אימג'ן (imagine)

​תכנית של העצמה במוזיקה ויצירת תקשורת חלופית באמצעות מוזיקה לתלמידי החינוך המיוחד.
הלמידה בתכנית נעשית דרך שילוב של הוראה משחקית, דידקטית וחווייתית של 3 תחומים מוזיקליים מרכזיים: האזנה, ביצוע ויצירה.
התכנית שמה דגש על העצמת התלמידים והתמקדות במסוגלות של התלמיד ולא במוגבלות.
אימג'ן (imagine)

פתח מידע נוסףאימג'ן (imagine)

​תכנית של העצמה במוזיקה ויצירת תקשורת חלופית באמצעות מוזיקה לתלמידי החינוך המיוחד.
הלמידה בתכנית נעשית דרך שילוב של הוראה משחקית, דידקטית וחווייתית של 3 תחומים מוזיקליים מרכזיים: האזנה, ביצוע ויצירה.
התכנית שמה דגש על העצמת התלמידים והתמקדות במסוגלות של התלמיד ולא במוגבלות.
אימג'ן (imagine)

מידע על התכנית

​תכנית של העצמה במוזיקה ויצירת תקשורת חלופית באמצעות מוזיקה לתלמידי החינוך המיוחד.
הלמידה בתכנית נעשית דרך שילוב של הוראה משחקית, דידקטית וחווייתית של 3 תחומים מוזיקליים מרכזיים: האזנה, ביצוע ויצירה.
התכנית שמה דגש על העצמת התלמידים והתמקדות במסוגלות של התלמיד ולא במוגבלות.
אימג'ן (imagine)

אתגרים

​עמותת אתגרים מפעילה פעילויות של ספורט ופעילות אתגרית בטבע עבור ילדים ותלמידים, וגם לתלמידי החינוך המיוחד.
פעילויות הספורט האתגרי והפעילויות בטבע שמציעה העמותה מאפשרות לילדים עם מגבלות פיזיות, חושיות, לימודיות ונפשיות, למצות את הפוטנציאל הגלום בהם, להרחיב את יכולותיהם בכל תחומי החיים ולשלבם בקהילה.
מדובר על פעילויות: פארקי חבלים, משימות מתחום ה-Out Door Training, הטבע והקבוצה.
אתגרים

פתח מידע נוסףאתגרים

​עמותת אתגרים מפעילה פעילויות של ספורט ופעילות אתגרית בטבע עבור ילדים ותלמידים, וגם לתלמידי החינוך המיוחד.
פעילויות הספורט האתגרי והפעילויות בטבע שמציעה העמותה מאפשרות לילדים עם מגבלות פיזיות, חושיות, לימודיות ונפשיות, למצות את הפוטנציאל הגלום בהם, להרחיב את יכולותיהם בכל תחומי החיים ולשלבם בקהילה.
מדובר על פעילויות: פארקי חבלים, משימות מתחום ה-Out Door Training, הטבע והקבוצה.
אתגרים

מידע על התכנית

​עמותת אתגרים מפעילה פעילויות של ספורט ופעילות אתגרית בטבע עבור ילדים ותלמידים, וגם לתלמידי החינוך המיוחד.
פעילויות הספורט האתגרי והפעילויות בטבע שמציעה העמותה מאפשרות לילדים עם מגבלות פיזיות, חושיות, לימודיות ונפשיות, למצות את הפוטנציאל הגלום בהם, להרחיב את יכולותיהם בכל תחומי החיים ולשלבם בקהילה.
מדובר על פעילויות: פארקי חבלים, משימות מתחום ה-Out Door Training, הטבע והקבוצה.
אתגרים

הפארק ההתפתחותי של עזר מציון

​עמותת עזר מציון הקימה פארק התפתחותי ייחודי וחדשני.
מדובר במתחם פעילות המעוצב כיער קסום שנועד להנעת ילדים עם צרכים מיוחדים ולקידומם בצורה חווייתית.
הפארק מיועד לילדים מגילאי שנתיים ועד 13 וכולל מתקנים חדשניים, טכנולוגיות של מציאות מדומה ועוד
הפארק ההתפתחותי של עזר מציון

פתח מידע נוסףהפארק ההתפתחותי של עזר מציון

​עמותת עזר מציון הקימה פארק התפתחותי ייחודי וחדשני.
מדובר במתחם פעילות המעוצב כיער קסום שנועד להנעת ילדים עם צרכים מיוחדים ולקידומם בצורה חווייתית.
הפארק מיועד לילדים מגילאי שנתיים ועד 13 וכולל מתקנים חדשניים, טכנולוגיות של מציאות מדומה ועוד
הפארק ההתפתחותי של עזר מציון

מידע על התכנית

​עמותת עזר מציון הקימה פארק התפתחותי ייחודי וחדשני.
מדובר במתחם פעילות המעוצב כיער קסום שנועד להנעת ילדים עם צרכים מיוחדים ולקידומם בצורה חווייתית.
הפארק מיועד לילדים מגילאי שנתיים ועד 13 וכולל מתקנים חדשניים, טכנולוגיות של מציאות מדומה ועוד
הפארק ההתפתחותי של עזר מציון

התנדבות

​במסגרת תכנית "התפתחות אישית ומעורבות חברתית" מגיעים תלמידי חטיבות הביניים והתיכונים לכל מסגרות החינוך המיוחד, גני ילדים ובתי ספר ומעבירים פעילויות מהנות יחד עם התלמידים.
התנדבות

פתח מידע נוסףהתנדבות

​במסגרת תכנית "התפתחות אישית ומעורבות חברתית" מגיעים תלמידי חטיבות הביניים והתיכונים לכל מסגרות החינוך המיוחד, גני ילדים ובתי ספר ומעבירים פעילויות מהנות יחד עם התלמידים.
התנדבות

מידע על התכנית

​במסגרת תכנית "התפתחות אישית ומעורבות חברתית" מגיעים תלמידי חטיבות הביניים והתיכונים לכל מסגרות החינוך המיוחד, גני ילדים ובתי ספר ומעבירים פעילויות מהנות יחד עם התלמידים.
התנדבות

חיים בספר

מיזם הפועל בכיתות החינוך המיוחד בעיר, מזה כ-4 שנים.
מטרת המיזם, לקרב את תלמידי החינוך המיוחד לעולם הספר, לעודד קריאת ספרים בהנאה, לטפח קוראים בני תרבות שמכירים את יצירות הספרות שבתשתית התרבותית של החברה הישראלית ולהרחיב את האופקים של התלמידים
חיים בספר

פתח מידע נוסףחיים בספר

מיזם הפועל בכיתות החינוך המיוחד בעיר, מזה כ-4 שנים.
מטרת המיזם, לקרב את תלמידי החינוך המיוחד לעולם הספר, לעודד קריאת ספרים בהנאה, לטפח קוראים בני תרבות שמכירים את יצירות הספרות שבתשתית התרבותית של החברה הישראלית ולהרחיב את האופקים של התלמידים
חיים בספר

מידע על התכנית

מיזם הפועל בכיתות החינוך המיוחד בעיר, מזה כ-4 שנים.
מטרת המיזם, לקרב את תלמידי החינוך המיוחד לעולם הספר, לעודד קריאת ספרים בהנאה, לטפח קוראים בני תרבות שמכירים את יצירות הספרות שבתשתית התרבותית של החברה הישראלית ולהרחיב את האופקים של התלמידים
חיים בספר

מגמות ייחודיות

​בבתי הספר לחינוך מיוחד בעיר קיימות מגמות ייחודיות. כגון: צילום, אפייה ובישול, נגרות ועוד.
מטרת המגמות, לאפשר לתלמידים עיסוקים חינוכיים לפיתוח מיומנויות, כישורים ותחומי עניין.
מגמות ייחודיות

פתח מידע נוסףמגמות ייחודיות

​בבתי הספר לחינוך מיוחד בעיר קיימות מגמות ייחודיות. כגון: צילום, אפייה ובישול, נגרות ועוד.
מטרת המגמות, לאפשר לתלמידים עיסוקים חינוכיים לפיתוח מיומנויות, כישורים ותחומי עניין.
מגמות ייחודיות

מידע על התכנית

​בבתי הספר לחינוך מיוחד בעיר קיימות מגמות ייחודיות. כגון: צילום, אפייה ובישול, נגרות ועוד.
מטרת המגמות, לאפשר לתלמידים עיסוקים חינוכיים לפיתוח מיומנויות, כישורים ותחומי עניין.
מגמות ייחודיות

מחוברים לעיר

​מיזם ייחודי עירוני לבתי הספר בחינוך המיוחד, במסגרתו חוקרים התלמידים אתרים עירוניים מרכזיים, מחזקים את תחושת השייכות והמסוגלות העצמית וזוכים ברכישת מיומנויות חקר מתקדמות המותאמות למאה ה-21
מחוברים לעיר

פתח מידע נוסףמחוברים לעיר

​מיזם ייחודי עירוני לבתי הספר בחינוך המיוחד, במסגרתו חוקרים התלמידים אתרים עירוניים מרכזיים, מחזקים את תחושת השייכות והמסוגלות העצמית וזוכים ברכישת מיומנויות חקר מתקדמות המותאמות למאה ה-21
מחוברים לעיר

מידע על התכנית

​מיזם ייחודי עירוני לבתי הספר בחינוך המיוחד, במסגרתו חוקרים התלמידים אתרים עירוניים מרכזיים, מחזקים את תחושת השייכות והמסוגלות העצמית וזוכים ברכישת מיומנויות חקר מתקדמות המותאמות למאה ה-21
מחוברים לעיר

קלינאיות תקשורת וריפוי בעיסוק

תכנית למתן קלינאיות תקשורת ומרפאות בעיסוק בכיתות א'-ב' ללקויי למידה ומוטוריקה.
התכנית ניתנת בכיתות החינוך המיוחד (10 כיתות) בבתי ספר רגילים.
מטרת התכנית, לקדם מיומנויות שפה ומוטוריקה החיוניות לתלמידים בתחילת דרכם בבית הספר היסודי.
קלינאיות תקשורת ומרפאות בעיסוק

פתח מידע נוסףקלינאיות תקשורת וריפוי בעיסוק

תכנית למתן קלינאיות תקשורת ומרפאות בעיסוק בכיתות א'-ב' ללקויי למידה ומוטוריקה.
התכנית ניתנת בכיתות החינוך המיוחד (10 כיתות) בבתי ספר רגילים.
מטרת התכנית, לקדם מיומנויות שפה ומוטוריקה החיוניות לתלמידים בתחילת דרכם בבית הספר היסודי.
קלינאיות תקשורת ומרפאות בעיסוק

מידע על התכנית

תכנית למתן קלינאיות תקשורת ומרפאות בעיסוק בכיתות א'-ב' ללקויי למידה ומוטוריקה.
התכנית ניתנת בכיתות החינוך המיוחד (10 כיתות) בבתי ספר רגילים.
מטרת התכנית, לקדם מיומנויות שפה ומוטוריקה החיוניות לתלמידים בתחילת דרכם בבית הספר היסודי.
קלינאיות תקשורת ומרפאות בעיסוק

תומכות הוראה ותרפיה

​תכנית למתן תומכות הוראה ותרפיה לתלמידי כיתות א'-ב' בחינוך המיוחד לקידום התלמידים בפן הלימודי והרגשי.
מדובר בילדים שאובחנו כבעלי לקות למידה ועיכוב שפתי, ובועדת ההשמה הוחלט לתת להם הזדמנות נוספת ללמידה בחינוך הרגיל באמצעות חיזוק זה.
התפיסה החינוכית העומדת בבסיס היוזמה, היא מתן שוויון הזדמנויות לתלמידים שאובחנו כלקויי למידה ומניעת היווצרות פערים לימודיים במהלך שנות לימודיהם במערכת החינוך.
תומכות הוראה ותרפיה

פתח מידע נוסףתומכות הוראה ותרפיה

​תכנית למתן תומכות הוראה ותרפיה לתלמידי כיתות א'-ב' בחינוך המיוחד לקידום התלמידים בפן הלימודי והרגשי.
מדובר בילדים שאובחנו כבעלי לקות למידה ועיכוב שפתי, ובועדת ההשמה הוחלט לתת להם הזדמנות נוספת ללמידה בחינוך הרגיל באמצעות חיזוק זה.
התפיסה החינוכית העומדת בבסיס היוזמה, היא מתן שוויון הזדמנויות לתלמידים שאובחנו כלקויי למידה ומניעת היווצרות פערים לימודיים במהלך שנות לימודיהם במערכת החינוך.
תומכות הוראה ותרפיה

מידע על התכנית

​תכנית למתן תומכות הוראה ותרפיה לתלמידי כיתות א'-ב' בחינוך המיוחד לקידום התלמידים בפן הלימודי והרגשי.
מדובר בילדים שאובחנו כבעלי לקות למידה ועיכוב שפתי, ובועדת ההשמה הוחלט לתת להם הזדמנות נוספת ללמידה בחינוך הרגיל באמצעות חיזוק זה.
התפיסה החינוכית העומדת בבסיס היוזמה, היא מתן שוויון הזדמנויות לתלמידים שאובחנו כלקויי למידה ומניעת היווצרות פערים לימודיים במהלך שנות לימודיהם במערכת החינוך.
תומכות הוראה ותרפיה

​​​​