הפעל נגישות לקוראי מסךנגישותדלג לתוכן מרכזי
 

שירות עירוני - מוקד 106

​​​​שירות עירוני - מוקד 106​​​​​​​​המוקד העירוני בראשון לציון הוקם בשנת 1993 במטרה לשפר ולייעל את השירות העירוני,
הניתן לתושבי העיר בכל הנושאים שבתחום סמכותה של הרשות המקומית.
המוקד משמש כתובת מרכזית לפניות הציבור - בקשות, בירורים ותלונות על מפגעים שונים. בקשות התושבים מועברות לטיפול מחלקות העירייה​ באמצעות מערכות קשר, טלפון, אפליקציות ומגוון אמצעים דיגיטליים. המוקד עוקב אחרי הטיפול בבקשות התושבים ומוודא כי הן מתבצעות לשביעות רצון התושבים. 

במסגרת פעילותו, מרכז המוקד העירוני את השליטה והבקרה על מכלול המערכות העירוניות, ופועל כמרכז מידע ושליטה עירוני במצב שגרה, בשעת חירום ובאירועים מיוחדים. בין היתר, אמון המוקד על הפעלתן של מערכות מצוקה מ- 600 מוסדות ברחבי העיר, ועל כ- 1,200 מצלמות ברחבי העיר. מצלמות בטחון- מבט ראשוני >

דרכי התקשרות עם מוקד 106

לתשומת לבכם, ניתן להעביר תמונות בכל אמצעי התקשורת, מלבד בשיחת טלפון

שירות במוקד 106

  • המוקד פעיל 24 שעות ביממה, 365 ימים בשנה.
  • מידי חודש מתקבלות במוקד העירוני למעלה מ- 40,000 בקשות ונפתחות כ- 30,000 פניות לטיפול. 
  • במהלך שנת 2017 בוצעו מעל 500,000 פניות למוקד, בכל אמצעי ההתקשרות, מהן כ- 390,000 שיחות טלפון. נפתחו 350,000 פניות לטיפול. 
  • מוקד 106 עוקב אחר הבקשות עד לסיום הטיפול בהן. 
  • הפונים למוקד, בכל דרך בה בחרו, מעודכנים במסרון SMS בתחילת ובסיום הטיפול.

אמנת שירות​​

העירייה ניסחה אמנת שירות למרבית המינהלים, במסגרתה נקבע זמן תקן לטיפול בכל נושא ובקשה המתקבלת מהתושבים,
על מנת להעניק לתושבי ראשון לציון את השירות הטוב ביותר. קישור לאמנת שירות >